Sergei Hadži on edastanud oma ulmekirjanduslikud väljamõeldised lisaks ka mitmele meediakanalile, kellest avaldada otsustas need vaid Eesti Ekspress, sealjuures Tallinna Sadama juhtkonnalt eelnevalt sisulist kommentaari küsimata.Majandusminister on meedia vahendusel nimetanud antud isiku ja tema parterite tegevust ” kahtlase pundi poolt teostavaks suurejoonelise väljapressimiseks”.

Tallinna Sadam nõustub ministri arvamusega. Meile jääb üldse arusaamatuks taolise nõude esitamise mõte ministrile, kes isegi ei ole vaidlusaluse aktsiate müügilepingu osapooleks. Samas ei ole Sergei Hadži oma lepingupartnerile — Tallinna Sadamale - kuni käesoleva ajani mingit nõuet esitanud. Tallinna Sadam kinnitab rahalise nõude täielikku õigustühisust ka juhul kui taoline nõue isegi peaks kunagi meile esitatama. Küll on aga Tallinna Sadam esitanud Sergei Hadžile kuuluva ettevõtte AS Semiramis vastu lepingust tuleneva nõude/pankrotihoiatuse aktsiate müügihinna tasumiseks.Sergei Hadži näol on kahjuks tegemist Tallinna Sadama pikajalise probleemse ja ettearvamatu äripartnerist võlgnikuga, kes hoolimata korduvatest meeldetuletustest pole suutnud täita oma kohustusi nii Tallinna Sadama, arvukate teiste võlausaldajate kui ka Eesti riigi ees.

Arusaamatuks jäävad meile ka Eesti Ekspressi artiklis esitatud süüdistused Paljassaare sadamas müüdud kaide ja maa väärtuse osas. Tallinna Sadam on oma strateegias ette näinuds lõpetada tulevikus täielikult sadamateenuste osutamise Paljassaares. Kokkulepped selleks on kõigi seal tegutsevate maaomanikega sõlmitud, seega Paljassaare sadama-ala peaks tulevikus kujunema äri- ja elamukeskuseks. Reisilaevaliikluse korraldamist Tallinna Sadam seal ette ei näe, ei täna ega ka tulevikus, ning teistel kaiomanikel on reislaevaliikluse korraldamine välistatud sõlmitud müügilepingute tingimuste kohaselt.

Enne kaide ja maa müüki tellis Tallinna Sadam nende väärtuse kohta eksperthinnangud. Lõplik müügihind kujunes olulisemalt suuremaks kui eksperthinnangutes. Arvestada tuli lisaks ka asjaoluga, et müüdud kaid ja maad olid koormatud pikaajaliste kasutuslepingutega seal tegutsevate operaatorite kasuks. Kõike eeltoodut arvestades jääb meile samuti arusaamatuks, miks kommenteerib ajakirjaniku valikul seda teemat äkki Erik Laidvee, kes räägib artiklis endiselt reisilaevaliikluse korraldamise võimalikkusest Paljassaare sadamas, omamata nähtavasti põhjalikumat informatsiooni Paljassaare sadama tegevusest ja arenguplaanidest.