03.02.2011, 00:06
Eestlane viib terve maailma muusika miljonite inimeste taskutesse
10 miljoni kasutajaga muusikalevitaja Spotify turundust veab eestlane Andres Sehr.
Eestis räägitakse tihti, et meil napib maailmatasemel turundajaid. Inimesi, kes suudaksid ühe internetitelefoni maailmas nii edukaks teha, et sellest saaks Skype üle poole miljardi registreerunud kasutajaga. Ent just ühel sedalaadi missioonil on praegu Andres Sehr (30). Ta töötab Stockholmis, muusikatööstuse alustalasid kõigutava startup-ettevõtte Spotify palgal. Kliendisuhete juhina vastutab ta kiiresti kasvava ettevõtte visuaalse ja verbaalse identiteedi eest. Tema kontrolli all on kõik sõnumid, mis klientideni jõuavad. Spotify on Rootsi päritolu muusikateenus, mis rokib Euroopas juba alates 2008 .aasta sügisest. Eriliseks teeb selle tõsiasi, et klient ei pea enam ostma laule eraldi, vaid saab Spotify kaudu kogu maailma muusika (hetkel üle 10 miljoni laulu) tasuta oma arvutisse. Tõsi, „vastutasuks“ tuleb lauludega kaasa veidi reklaami. Kui aga reklaami ei soovi, maksad 10 eurot kuus ja seda ei saadeta. Võid muusika ka telefoni saada, kuid selle eest tuleb samuti maksta.
Oled juba tellija?